Made In Space

2013-01-15
22:29:57

Woopsies!
Wöööpsiiiies, nu har jag glömt att blogga igeeeen.
Jaja, heh... Idag är det tisdag. Om ni kan veckodagarna så vet ni att det var måndag igår. Visste ni? BRAVOOO!
Jaja, HAHA oh gosh, jag känner mig extra random så akta er, annars kanske ni råkar på mardrömmar eller något. HAHA inte vet jag.
 
JAJA, BACK TO THA STORIE.
Igör så sov Elin aka Elut aka El hos miiig. Herregud, det var längesedan jag skrattade så mycket, så lång tid utan stopp. El oh el.
Det slutade dock med att vi inte somnade fören typ... Halv ett eller någpt. Jag kommer ärligt talat inte ihåg hur mycket klockan blev, men sent var det och vi var tvugna att gå upp feeeee1 tidigt idag. Baiiz.
Nu orkar jag inte berätta mer om det. Men Elut, om du läser det här: *viskar* Oscar aka Jonte* HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA.
 
I found a cupcake. HAHA mina fingrar ser ut som små korvar... :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: