Made In Space

2013-02-04
16:32:33

Wooops
I've messed up... HAHA, nej en jag ska börja detta inlägg med att be om ursäkt. Jag insåg nu att jag inte har bloggat på... Aah, mer än en vecka! Så ja, här kommer det: Förlåååååt.
 

F1 fint med fet text å allt. Trallalla.
Anyway, i fredags var det Eluts FÖDELSEDAAAAAG! WIIIHOOO! På lördagen (eftersom hennes släkt å grejer skulle fira henne på fredagen) så bestämdes det att jag, Elin och Line skulle träffas, så det gjorde vi. Först så gjorde vi lite pannkakssmet, sedan flummade vi en stund innan vi åkte iväg och spelade bowling. Det var väldigt trevligt och jag fick faktiskt en strike! Wooop! Dock så vann Elut, men det var ju bra eftersom det var henne vi firade.
Sedan skjutsade min pappa oss hem till Elin igen där vi gjorde en ytterst fin pannkakstårta. God som tusan var den! Haha, vi tre åt upp hela på typ... 20 minuter...
Rätt var det var, så stack vi hem till Line där vi kollade på film och åt en massa godis och Ben & Jerry's. ÅH JUSTE, vi körde Anden i glaset också! Fast det funkade inte... *Fniss*
Nästa dag (igår) gick vi faktiskt em till mig - och gjorde vad?...... VI FÄRGADE MITT HÅÅÅÅÅR! Gaaaah, eller... Gaah och gaah, vi färgade min utväxt.
Nu ser jag iaf ut som Ronald McDonald igen, men det ser snart lite "naturligare" ut.
Elin sov här igår till idag och vi kollade på film och blablabla... Studiedag har vi idag också. *winkwink*
 
Nu blev det här ett väldigt långt inlägg, men jaja, njut nu av denna underbara sång:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: