Made In Space

2013-02-10
19:36:51

10 FRIKKIINN ÅR TILLSAMMANS
Grattis till mig och Elut som nu har varit vänner i 10 år. Jag kommer seriöst ihåg på dagis när du kom för första gången.
Jag låtsades att jag var f1 cool och svår, HAHA, men så frågade du typ om jag ville leka i dockrummet. Jag sa ja och sedan dess har vi seriöst varit bästa vänner.
Jag tror till och med att vi sa att vi var bästa vänner redan då. Gosh, 10 frikkin år och jag minns det fortfarande som om det var bara några timmar sedan.
Vi har gjort så sjut mycket du och jag, vi har seglat sjukt många gånger (Varav en gån då vi fick bli bogserade av sjöräddningen...),skapat en klubb med det fyndiga namnet RosaLila-klubben då det var våra favoritfärger, VI AR FRIKKIN ÅKT TILL GREKLAND TILLSAMMANS, alla gånger på ditt landställe och de få gångerna på mitt. Vi har självklart en massa fler minnen, och SJUKT MÅNGA FLER SKA DET BLI. T.ex. är det 2 veckor kvar tills jagfår följa med er familj till Åre! Åh vad jag längtar...<3
Hur som helst så luv:ar jag dig five alltid.<3
 
Elin och Svea, rocking it since... 2003.
 
*Liten bildbomb*
 
AHAHAHAHHAA charmig bild...
 
 
 
 
Luv u Elut 5-evah and evah.

Kommentar:
#1: Elut

Åhhh så fint!
HAHAHAHAHAHAHAH rockin since 2003 :')
Loveu bombom forever and forever ever

2013-02-11 @ 08:19:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: