Made In Space

2012-12-30
17:32:34

Träningsverk, shopping och så vidare
Oh gosh, jag vaknade med VÄRLDENS träningsverk idag. Det är helt sjukt. Jag kan knappt gå.
Ändå lyckades Alexandra tvinga med mig till Nacka Forum, trots att jag var där i förrgår med Elin. Dock så var jag ju ändå tvungen eftersom jag glömde att byta en tröja när jag var där med Elin... MEN SJÄLVKLART så glömmer jag att byta den idag också... Bahaha, jag glömde ta med mig den över huvudtaget.
Aja, nu är träningsverken mindre iaf och jag har köpt lite saker. Eller ja, jag köpte två saker och så fick jag tre saker av Alexandra. Dock var det julklappen och födelsedagspresenten som var lite försenad haha.
 
En tröja från BIKBOK för 199 kr. Det köpte jag med mitt BIKBOK presentkort, baha.
 Nähe, de ville inte vara bredvid varandra...
En jacka (eller vad man nu ska kalla det), också från BIKBOK för 399 kr. Dock var den på 50% rea så den kostade 199, hhohooho. Den köpte jag med 100 kr på BIKBOK presentkortet (eftersom att det tog slut sedan, bahaha) och 99 kr på Nacka Forum presentkortet ;)

NU TILL PRESENTERNA
Ett underbart halsband. På sista tiden har jag förälskat mig i kors, haha, men jag är typ inte kristen alls ;_;
SALTWATER SPRAYYYY! Som jag har önskat miiig! Haha.
 
Jag var dock med när hon köpte allt, haha, men det var underbara överraskningar iaf ;)
 
 
FÖRLÅT FÖR ALLA HEMSKA FJORRE BILDER MEN JAG VAR TVUNGEN.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: