Made In Space

2013-01-02
20:14:38

Oh gosh, the Gleek feels.
Oh gosh, jag- I- I can't.
För er som inte redan vet det, så är jag a HUUUUUGE Gleek. Vilket för er ovetandes(Bahaha) betyder att man är ett fan av Glee. OH god, jag kan inte.... Jag insåg just att tredje säsongen är slut, vilket betyder att typ... Alla medlemar i Glee - förutom några - har gått ut skolan. Hah, det är ju så man blir känslosam.
Den fjärde säsongen är typ... sämst.
Jag kollade på några av de sista avsnitten igår och herregud, det var ju nästan så att jag började grina för att jag saknar den gamla hedliga "klubben" haha.
Jag menar, de gick från detta:
 
Sorry, jag hittade inte orginalvideon..
 
Till det här:
 
 
 
Till det här:
 
Jag råder er att kolla på hela, för gosh.... *-*
 
Men seriöst, den här får mig att bli tårögd:
 
Åååååh.*-*
Seriöst, jag blir tårögd, mobba inte. ;__;
 
SNÄLLA SÄG ATT JAG INTE ÄR DEN ÄNDA SOM ÄR GLEEK!?

Kommentarer:
#1: Emilia

Älskar också Glee, dock har jag bara kommit till andra säsongen c:

2013-01-03 @ 12:04:51

Fin blogg! =)

2013-01-04 @ 10:24:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: