Made In Space

2012-12-30
17:33:00

Nyår n suff.
Som de flesta vet... HOPPAS JAG... Så är det nyårsafton imorgon! Jag måste säga att jag har lite blandade åsikter om det...
 
Fördelar                                                     
Det blir ett nytt år! 2012 sög.
Well duuh, det är nyår! Raketer å grejer.
 
 Nackdelar
Jag ska fira den med min moster, hennes man och mina kusiner.
(Don't get me wrong, jag älskar de allihopa, men vi skulle egentligen ha firat med våra, typ... Bästa vänner. Familjevänner alltså)
 
Ja... Det var väl typ det... Hah.

Mina föräldrar ska till min brorsas, kompis, föräldrar och så, men varken min brorsa, syrra ELLER min brorsas kompis kommer vara där. Skrattretande.
Som jag skrev på nackdelar så ska jag fira med min moster, hennes man och mina kusiner men jag menar... Jag tror knappast att vi kommer vänta till klockan 12 med att skjuta raketer med tanke på att deras barn är 2, 5, 9 och 10 (tror jag, hehe) så ja... Men man kan ju alltid hoppas! Det blir najs mat iaf, man får välja vad man vill, haha.
 
Berätta för mig vad ni ska göra på nyååår!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: